Vi holder juleferielukket fra d. 20. december til og med d. 6. januar 2025

Fragt & levering

Vesla Gulve A/S prøver at efterstræbe at afsendelsen af ordrer indgået før kl. 11:00 bliver sendt samme dag. Normal leverering af lagervarer sker indenfor 1-2 hverdage til ønsket placering på gadeplan. Hvis du ikke er hjemme, og du ikke har angivet et sted varen kan stilles, vil varen komme retur til Danske fragtmænd. Du kan derefter kontakte os og aftale, hvornår vi kan levere varen. I dette tilfælde skal du selv afholde fragtomkostningerne. 

Vesla Gulve A/S sørger for levering med Danske Fragtmænd. Rettidig levering forudsætter dog at Danske Fragtmænd overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Danske Fragtmænd, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Vesla Gulve A/S kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Danske Fragtmænd. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Vesla Gulve A/S naturligvis en ny leverance uden beregning.

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af Danske Fragtmænds målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan vare 2-4 dage. Vesla Gulve A/S tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering. Som afsender kan du evt. vælge leveringsdatoen Èn dag tidligere for at kompensere for dette. Bemærk at der er andre fragtpriser til ikke brofaste øer. Ring derfor ved bestilling.

Jeg mangler at modtage mine varer, hvad skal jeg gøre  

Når vi sender pakker af sted fra vores lager, vil du via mail modtage et Track & Trace nummer. Via Track & Trace nummeret kan du se hvor din pakke befinder sig. Du skal dog være meget opmærksom på, at det kan forekomme, at fragtmanden når de har været forbi, for at aflevere din pakke mens du ikke er hjemme, kan glemme at ligge en afhentningsseddel i din postkasse.

Så fra du har modtaget dit Track & Trace nummer og der er gået mere end 3 dage, vil din pakke højst sandsynligt ligge på den nærmeste fragtcentral kontakt derfor fragtcentralen, eller prøve vores kundeservice der stå til din rådighed i disse situationer. Du kan sende en mail på: su@vesla.dk eller sende SMS til 60391001.

Min pakke er beskadiget ved ankomst – hvad gør jeg

Det er vigtigt, at du ved modtagelse af en pakke fra Vesla coating, undersøger emballagen for eventuelle skader inden du kvitterer for modtagelsen. Hvis der skulle have forekommet skade på emballagen, skal modtagelseskvitteringen/fragtbrevet som minimum noteres med følgende: ”Pakken beskadiget”.

Herefter kan pakken modtages og kvitteringen gemmes. Hvis du skulle være så uheldig at ikke bare emballagen er beskadiget, men også indholdet/varen er beskadiget kontaktes Vesla Coating med oplysning om ordrenummer og en løsning vil herefter hurtigst blive fundet.